Yang sama-sama ingin belajar

Selasa, Januari 03, 2012

Selamat Tahun Baru 2012!

 Orang jepun makan 'toshi-koshi soba' untuk menyambut kedatangan tahun baru. Anda bagaimana?


As-salam semua,

Walau pun dah masuk 3 hb Januari, namun saya tetap ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2012 kepada semua.

Di dalam bahasa koreanya;

새해 복 많이 받으세요!
(Se he bok manh i pat eu seyo!)

Di dalam bahasa jepunnya ;

あけましておめでとうございます!
(akemashite omedetou gozaimasu!)


Sempena tahun baru ini juga, saya perasan pada kaunter pageviews di sebelah ni,
kebetulan kaunter sampai ke nombor....jeng jeng..


Hebat kan?! Heheh jakun sekejap.. bukan senang nak timing nih.. kalau terlepas bukan buleh nak pusing2 balik.. penat saya refresh ni.. heheh takdelah kebetulan je. tu yang siap amik printscreen nih.

Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang sudi mentelaah blog ini sampai pageviews macam kat atas tu. Semoga apa yang telah saya kongsikan setakat ini telah dapat memberi manfaat kepada semua, dan segala kekurangan yang ada saya minta maaflah ya. Saya pun sama-sama baru belajar.

Moga tahun 2012 ini memberi kemajuan di dalam diri kita! Yang penting...usaha! Yeah gambarimashou!

Oklah sampai sini saja dulu!

またね!

안녕히 계세요!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan